Nagymellek nagyduma

Lesz szó erotikáról, álmokról, és vágyakról, erotikus masszázsról, reikiről, angyalokról, vallásról és bármiről. Akár filozofálok is. De mindenről őszintén, nyíltan, időnként nyersen gondolkodok, s bizony vannak rossz napjaim is. Mindez egy valódi dús keblekkel büszkélkedő nő szemszögéből. Van tapasztalat... Hobbi:testépítés. Az írásaim, és a verseim ne vidd el engedély nélkül, ne tüntesd fel sajátodként. Ezek mind az én szellemi termékeim. Amennyiben felhasználod egészében, vagy részleteiben, akkor élek a jogaimmal. A blogom teljes tartalma az enyém. Személyes fotókat nem vihetsz el, nem másolhatsz. A gifeket, illusztrációkat elviheted ha tetszik. Ha engedélyt adok arra, hogy valamelyik versem, vagy írásom elvidd, akkor írd mellé ( D.I. alfacsaj ) HIRDETÉS MEGJELENÍTÉSE KIZÁRÓLAG A " HIRDESS BLOGOMON " KATEGÓRIÁN BELÜL LEHETSÉGES ELŐZETES MEGBESZÉLÉS ALAPJÁN. ÁRAJÁNLATÁT VÁROM: alfablogos@gmail.com

Írásaim

Naptár

Friss topikok

Miért sportolok?

2010.01.20. 21:42 | alfacsaj | Szólj hozzá!

 


A képen nem én vagyok, de lehetnék, ha..... A lényeg az, hogy mozogni kell. A mozgás égeti a kalóriát. Sokan mondják, hogy - de alig eszem...blablabla. Hiába eszik alig, ha még azt sem mozogja le. Update nem volt régen, mégis fogytak akik sportoltak valamit. Hogy ki milyen mozgást végez (nem a foteltől a hűtőig maratonra gondolok itt), azt maga döntse el. Én ma vettem 2x2.3 kg láb és kézsúlyokat, mire haza értem a bicepszem már dagadozott (vicc volt). Előrántom az ezer féle porosodó torna dvd-m egyikét, és uccu neki, lesz ami lesz. Aztán a gumiszalagot rángatom meg mikor melyik irányba a legnehezebb, és aztán nekiugrok a töltött káposztának.....ez is vicc volt. Mert ezen már túl vagyok :) Mit ér a sport, ha éhezéstől pukkanok le. :-))) Van egy Norbi féle amivel már néhány embert lefogyasztottam, mert minden este tornáztunk rá, nem mondom....húzós a szentem, de megérte. Ha már lehet súlyokat emelgetnem, akkor pedig a konditerem falát kirúgom örömömben.

Remélem lesznek olyan sporikák akik azért lesznek sporikák, mert meghozom a kedvet hozzá. Én pasik között vívtam ki magamnak a spori címet konditeremben, szeretném ha minél többen rájönnétek, hogy ne a drága " tuti fogyni fogsz ha zabálsz is" terméket vedd meg, mert ha valóban létezne fogyasztó szer ami hatásos, ami hosszú távú, már legalább 8 milkó csonti rohangálna. De amerre én járok, amelyik tv csatornát én nézem, husik husik hátán! Hahó, itt vagyok én, aki életvidám, logikusan és tapasztalatból beszélek (írok), ha valóban hatásosak lennének a fogyiszerek, csoda kapszulák, akkor már tönkre mentek volna a cégek. Gondoljátok végig, és ha van kedvetek formába rántani habtesteteket, akkor kezdjétek el a sportolást, a tornát, és meglepődtök, hogy férjuramék egyre többet akarnak az ágyban khmmmm....heverészni :-)) de ha igazam van, ne engem hibáztassatok ha újabb gyerkőcök születnek, mert megugrik a terhességek száma! Pussza

A bejegyzés trackback címe:

https://alfacsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr881688789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport egészség
süti beállítások módosítása