Nagymellek nagyduma

Lesz szó erotikáról, álmokról, és vágyakról, erotikus masszázsról, reikiről, angyalokról, vallásról és bármiről. Akár filozofálok is. De mindenről őszintén, nyíltan, időnként nyersen gondolkodok, s bizony vannak rossz napjaim is. Mindez egy valódi dús keblekkel büszkélkedő nő szemszögéből. Van tapasztalat... Hobbi:testépítés. Az írásaim, és a verseim ne vidd el engedély nélkül, ne tüntesd fel sajátodként. Ezek mind az én szellemi termékeim. Amennyiben felhasználod egészében, vagy részleteiben, akkor élek a jogaimmal. A blogom teljes tartalma az enyém. Személyes fotókat nem vihetsz el, nem másolhatsz. A gifeket, illusztrációkat elviheted ha tetszik. Ha engedélyt adok arra, hogy valamelyik versem, vagy írásom elvidd, akkor írd mellé ( D.I. alfacsaj ) HIRDETÉS MEGJELENÍTÉSE KIZÁRÓLAG A " HIRDESS BLOGOMON " KATEGÓRIÁN BELÜL LEHETSÉGES ELŐZETES MEGBESZÉLÉS ALAPJÁN. ÁRAJÁNLATÁT VÁROM: alfablogos@gmail.com

Írásaim

Naptár

Friss topikok

Egy éve gyászolok....édesanyám

2010.06.14. 22:42 | alfacsaj | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Égjenek a gyertyák ezen a napon,
égjenek mint bennem ég a fájdalom,
lobogjanak örökké gyásztáncot ropva,
szívem, lelkem haláltól meglopva.

Magad mögött hagytad fájdalmas kínod,
már nyugodtan álmodod örök álmod,
utolsó leheleted tüdődet mikor elhagyta,
engem ítélt mélységes örök bánatra.

Egy éve nem láttalak, nem hallottam hangod,
nem fogtam kezed, nem érintettem karod,
egy éve gyászom egyre csak mélyül,
fotóid maradtak csupán, s a múlt emlékül.

Istenem, Uram rád bíztam az anyám,
hiszem az Urat, s hiszem egy szem Fiát,
hiszek a megbocsátásban és szeretetben,
hiszek a könyörületes befejezésben.

Égjen a mécses mit az előbb gyújtottam,
Istennek és neked anyám, nektek ajánlottam,
elmondtam egy imát, rábíztalak az Úrra,
legyen szentelt a tested tartalmazó urna.

Égjenek a gyertyák, sírjon még az Ég is,
gyászban égő szívvel zokogok én is,
égjenek a gyertyák fényes lobogással,
sír az én lelkem hangos zokogással.

Temető közepén az urnafal mélyén,
anyám porhüvelye Istenhez megtérvén,
örök álmot sző e halálos csendes este,
égjenek a gyertyák édes emlékedre.   (saját)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy év! Egy egész év nélküled.
Vége. Véget ért az életed.
Fáj. Nagyon fáj a hiányod.
Sír, gyászol szomorú leányod.  (saját)

A bejegyzés trackback címe:

https://alfacsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr932082200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vers gyász
süti beállítások módosítása